Pentru ONG-uri: Cum poți obține 10000 USD pe lună prin programul Google Ad Grants.

//Pentru ONG-uri: Cum poți obține 10000 USD pe lună prin programul Google Ad Grants.

Pentru ONG-uri: Cum poți obține 10000 USD pe lună prin programul Google Ad Grants.

De cele mai multe ori ONG-urile se confruntă cu lipsa resurselor financiare iar banii obținuți din sponsorizări sau donații  nu sunt direcționați spre promovarea misiunii și a programelor care contribuie la  ”O lume mai bună”. Un lucru perfect adevărat nu-i așa?

Însă mai există și „a treia cale”, accesarea fondurilor Ad Grants. Acest program vine în ajutorul ONG-urilor  oferindu-le un credit lunar în valoare de 10.000 USD pentru promovare în cadrul rețelei de căutare Google.
Deții sau lucrezi într-un ONG? Imaginează-ți ce poți să faci cu 10.000 de dolari buget de promovare lunar. Google Ad Grants e soluția ideală prin care vă puteți face auzită misiunea fără a investi nici măcar 1 Ron în promovare.

Cum funcționează?

În cadrul programului Ad Grants se pot implementa campanii cu anunțuri AdWords în Rețeaua de Căutare. Aceste anunțuri apar lângă rezultatele de căutare Google când utilizatorii caută organizații non-profit sau anumite cuvinte cheie reprezentive pentru organizație care vor fi adăugate de către cel care setează campania. Astfel cei interesați vă găsesc cu o simplă căutare pe Google.

Criterii de Eligibilitate.

Pentru a te califica în programul  Google Ad Grants, organizația dvs. trebuie:

  • să înceapă prin a se înscrie în Google pentru organizații non-profit;
  • să aibă statutul valid de organizație caritabilă. Consultați site-ul Google pentru organizații non-profit pentru a găsi definiții ale statului de organizație caritabilă aplicabile în țara dvs.
  • să accepte certificările solicitate de Google privind nediscriminarea și privind primirea și utilizarea donațiilor;
  • să dețină un site funcțional, cu un volum considerabil de conținut
  • Organizațiile și entitățile guvernamentale, spitalele și grupurile medicale, școlile, centrele de îngrijire a copiilor, instituțiile academice și universitățile nu sunt eligibile pentru Google Ad Grants, însă filialele filantropice ale instituțiilor educaționale sunt eligibile.

Aplică pentru Google AdGrants în 4 pași simpli

Pasul 1 . Înscriere pe TechSoup

Pentru înscrierea în programul Google Ad Grants trebuie să îți faci cont pe TechSoup (partenerul Google în România) accesând acest link.

După crearea contului va trebui să accesezi secțiune înscriere ONG din contul tău, și să trimiți în format electronic documentele organizației tale. Poate vei fi descurajat la început, deoarece trebuie să completezi destul de multe informații și să trimiți diferite copii electronice după documentele asociației. Însă toate informațiile sunt ușor de identificat și trimis.

După depunerea actelor necesare va trebui să aștepti cam 20-30 de zile până primești acceptul lor.

Pasul 2

Deținerea unui site funcțional pe domeniu personal
Pentru a aplica în programul Google Ad Grants trebuie să deții un site functional. Nu sunt acceptate site-uri create cu ajutorul unei companii terta parte de creare de site-uri (ex. Google, WordPress sau Blogger).
Poți să optezi fie pentru varianta .com sau .ro. dar este recomandat ca în ndenumirea domeniului să se regăsească numele organizației tale.
Dacă deții deja un site, trebuie sa stii ca Google nu accepta sa ai link-uri catre o alta pagina sau reclame de tipul AdSense. Politica lor în această privință este foarte strictă.

Pasul 3 Înscrierea și confirmarea contului de Google AdGrant

După ce ai primit aprobarea de la organizația Tech Soup, poți începe înscrierea în programul AdGrants accesând următorul link.
Trebuie acceptate cele 3 condiții specificate de Google  și trebuie introdus  codul de Validare TechSoup, pe care îl generezi din contul tău TechSoup, secțiunea Cod de Validare. Apoi activați butonul Continuați  și gata. Contul Google pentru Ong-uri este creat.

Pasul 4. Crearea contului Google AdWords

Acum iți poți crea contul Google Adwords. Te poti folosi de acest ghid pus la dispozitie de Google Adwords sau poți cere ajutor specializat de la o agenție care oferă servicii de tip PPC și implementează campanii Google AdWords.
Daca vrei să faci totul pe cont propriu iată câteva sfaturi:
Citește cu atenție pașii pe care Google ti-i pune la dispoziție. Dacă ai întrebări sau nelămuri poți oricând să ceri suport Echipei Google alegând una dintre opțiunile de contact.
După crearea contului si setarea campaniei conform Ghidului Google Ad Grants  trebuie să trimiți solicitarea de înscriere din contul tău Google pentru ONG-uri. Vei primi un răspuns pe email  în aproximativ 3 zile lucrătoare sau chiar mai repede.
Atenție! În contul AdWords creat este posibil sa vezi notificări prin care ți se solicita sa trimiți detalii de facturare cum ar fi introducerea cardului de credit sau alte informații de facturare.

Nu trebuie sa trimiti sub nici o formă aceste informatii. In caz contrar, va trebui sa creezi un cont nou si vei fi responsabil(a) din punct de vedere financiar pentru toate costurile care se acumulează pe cardul de credit adăugat. Așteaptă emailul de confirmare prin care vei primi răspunsul celor de la Google.

În cazul în care nu ești acceptat în program, nu te panica. Vei primi sugestii privind modificările necesare pentru a fi eligibil. După ce realizezi aceste modificări trimite din nou Solicitarea din Contul Google pentru ONG-uri.

By | 2017-08-17T12:10:04+00:00 March 22nd, 2017|News|0 Comments

Leave A Comment